OJ!!


Ja glömde ju en av dom viktigaste sakerna som händer idag och de är ju att min lilla bäbis Maja fyller 4ÅR!

Lite bilder från när hon var ny;

 

Den sista bilden dära, den togs förtsta dagen hon kom hem till matte <3

Okej detta inlägg kanske inte har så stor betydelse för många men jag ville bara berätta om det för hon är så stor del av mig och mitt liv, och har varit med mig genom dom svåraste tiderna i mitt liv. Så många gånger som ja har dränkt hennes päls med tårar haha

På den mittersta bilden sover hon med sin bror Bamse, men han finns inte mer, men dom myste alltid tillsammans sådär, förutom när han försökte sätta på henne ;P


*Grattis bäbis*

// ia


Kommentarer
Postat av: Jim

Grattis majjo

2008-05-22 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0