Besvikelse..

...ja idag skulle bli en skit kul dag/kväll eftersom jag skulle få mitt R4 kort till mitt DS (så att ja kan tanka spel) plus att vi skulle på elgiganten och köpa en ny mobil åt mig!!!! SOM jag har längtat hela dagen, och när vi svänger in på giganten så inser vi att dom stängde kl 18, då jag också slutade! Jag hade alltså kollat HELT fel på deras hemsida när ja kollade öppettiderna, så nu försöker vi lösa det på något sätt så att Jim kan ta sig dit imorn när han slutat kl 17..får väl se hur de går ser ju inte så ljust ut vill ja lova =(

Och som plus på de så kom ju inte mitt kort till DSet heller, så det blev att tröst shoppa på cubus, en klänning som ja har sneglat på länge, en ny super fin sjal (som Jim tyckte passade bäst till påsk), och en tröja till JIm. ALLA kläder var på 30% nu ikväll, så då blev jag iaf liiiite gladare. Nu har jag kläder till min och Sandras ego fest på lörda ;)

På tal om lördag, då bär det av till IKEA igen, och Alko samt skoaffären... förhoppningsvis hinner vi med alla stopp. (Kanske borde ta IKEA sist, eller vad säger du Sandra;) ) För alla som inte vet de så är Sandra en av dom segaste att handla på ikea som ja nånsin hört talas om! haha Men ååh de kommer bli så himla skoj, och jag håller tummarna att vi hinner hem utan stress till våran fest =)


*Silent Night - Sinéad O´Connor*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Nu har jag läst den :P

2008-11-28 @ 08:08:41
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja du har så rätt så, men de är ju så mycket man vill ha! Men denna gång ska ja skynda mig de lovar ja har ju nästan allt nu ändå! ;)

2008-11-28 @ 12:09:53
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0