Godmorgon..

...vaknade kl 10 första svängen av ett KRASH, BOOM, BANG!



Ja..alltså återigen har dom lyckats våra kära (?) katter med att krasha fönsterlampan i just DET fönstret. Så nu måste ja verkligen till IKEA för att hitta nå nytt ;) Denna gång blir de nog att köpa hängande lampor...Kan vara smart.

Direkt nyss när jag klev upp så tände ja ljus i läggan, de är ju så sjuuuukt mysigt när de är lite skymmning ute åså får man tända myspys inne =)

Igår då? Henke, Sandra, Erik, Martin, Davvo och hans tjej som ja tyvärr aldrig fick veta vad hon hette men men dom kom hit iaf och spelade tvspel med oss, eller med Jim kanske. Jag & Sandra satt mest och surrade som vanligt =P Kanske lägger upp lite pix sen på pixboxen om ja ids förminska bilderna å hålla på.. Den som lever får se.

Nu ska ja äta, å sen har jag ingen aning vad som händer. Har ju fastnat i My Sims spelet (som förövrigt verkar vara för barn) men ja är alltså fast och vet inte hur jag ska ta mig vidare, och en sån sak gör att ja bara vill avinstallera skiten och aldrig mer höra talas om det. Kanske finns nå fusk nånstans? =P


*Julstämmning*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Nämen åh kissemissar, varför ska dom alltid va å klättra där de är nått som kan gå sönder!? Ja vaknade ju en dag av att kattkiss välte ner en spegeln som givetvis gick i tusen bitar, då var ja nog ungefär lika nöjd som du! :) hehe Men de var ju iofs tur för mej att de hände då blir de ju Ikea snart bäjb! ;) Hihi

2008-11-23 @ 14:34:56
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0