Opererad i armen!

Ja idag så har jag varit på vårdcentralen och dom har satt in en p-stav i min lilla arm =( Jag är ju otrooooligt rädd för att få stick i armen (jo ja vet ja har diabetes men tro mig - det har inte hjälpt)
Så när hon skulle ta bedövnings sprutan så låg ja å andades å andades å försökte att inte tänka på vad som skulle hända, MEN såklart råkade jag ju titta på sprutjäveln! NÅLEN VAR JU SÅ SJUUUUUKT LÅNG!!!! sen kollade jag inte mer!

Men att sätta in själva staven var inget problem, tack vare den underbara bedövningen. Skulle dock ha önskat att ja hade haft bedövning för bedövningen ;) Aja nu ska ja sluta kröjma, nu sitter den där och de känns bra!

Jim spelar Skate it, ja sitter i soffan och tittar på. Testade yttepytte lite men de var ju så svårt att hålla reda på alla kontroller så ja vifta mest hursomhelst och lyckades (enligt Jim) med nåra fina tricks iaf :P


*Snart är julen här*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

krampuss :D

2008-11-19 @ 20:55:50
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0