Diabetes

Idag var jag till Sunderbyn för en update på hur det står till med mig och min diabetes, det var väl inte sådär jätte bra värden jag hade presterat men jag tar nya tag till nästa gång =P

Hittade även en tjej som hade skrivit till mig som också har diabetes, det är som kul att hitta såna haha även om sjukdomen iof är rätt vanlig men de känns ändå som inte så ofta man stöter "ihop" med någon i samma sits som en själv =)
Hon har också samma tanke som mig när de gäller insulinpump, då syns de ju att man har en sjukdom och hur snyggt är de att ha en slang från magen till en "liten" dosa? Ehhh itt nå!

Aja nog pratat om sjukdom. Ikväll blir de att se Desperate med Sandra Baby, wiiiiiiiiiiie de ska bli skoj och de lär kanske bli lite goda popcorn, Sandras popcorn ÄR lätt dom bästa!


*Host host*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi jo nu har ja laddat upp med popcorn, har även bakat goa blåbärsmuffins;) Soon baby soon får vi se vad som händer i det lilla konstiga kvarteret!! ;)

2008-10-07 @ 20:01:01
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Jim

Mannen gick till läkaren och klagade över förtidig utlösning. Läkrens råd: när du du är nära utlösning försök att skrämma dig själv. Mannen köpte en startpistol kom hem och satte igång en 69a med frugan

Då utlösningen närmade sig brännde han av ett skott

Nästa dag gick han till läkaren som frågade, hur gick det? Åt helvete frugan bet av mig 5cm av picken sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur

garderoben med händerna i vädret......!!!

2008-10-07 @ 20:54:05
Postat av: Jimo

pusskram <3

2008-10-08 @ 19:34:17
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Jane

jag känner en tjej som har sån pump.. Det e ju inge märkvärdigt me de, ser ut som typ... ja nå annat iaf :P

2008-10-08 @ 20:02:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0