Same same..

...inte någon större skillnad ikväll motför igårkväll. Tv-tittande. Dock är de inga ljus tända ikväll, de är så trist att tända dom när de är stökit hemma.

Idag har ja ju varit ledig, klev upp med Jim och åt frukost, sen sov ja vidare till 11.45 och då klev jag upp och gjorde lunch till oss, sen när Jim hade farit på jobbet igen så duschade jag länge sen kom pappa en snabbis och efter det la jag mig i sängen och vilade. Inte så fartfylld dag haha

Nu ser jag på Dr. Phil i väntan på att Roomservice ska börja, Jim spelar quake och katterna sover nånstans.


*Goodnight everybody*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

hihi ojoj puss! <3 kramkram

2008-10-22 @ 23:03:47
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0