Vad gör jag?

Jag sitter just nu på jobbet fastän jag inte jobbar!!!!???? Håller Jim lite sällskap, men jag har varit och gjort stan idag igen ovh inhanlat ett par vantar, en parfym, hårnålar, nagellack och en foundation. Hittade även ett par skor som jag blev förälskad i, ett par stövlar! Men får väl hålla mig lite tills ja har fyllt år, har ju önskat mig de av mami så...

Igår var skoj, var ut på Kalles med Sandra och vi hade himla skoj påvägen till Kalles åxå. Idag har jag träningsvärk i mina lår - snacka om att man inte har dansat på lääänge ;) Men de var kul de med!
Träffade min syster en snabbis på Kalles, som sa att jag var dum i huvet, varför vet ja inte.. vet inte ens om hon var seriös men men de yttrar sig väl..

Ikväll blir de chill, ska snart gå hem och måla mina naglar tror ja och lukta på den goa parfymen.


*13 dagar kvar*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

älskar dig <3 puss puss kram

2008-10-25 @ 22:19:08
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

hej vännen. jag har utmanat dig på min blogg=)



kram!

2008-10-26 @ 13:20:21
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0