Dålig period

...just nu. Ja skriver inte mycket och jag har egentligen ingen motivation till att skriva heller. Men de lär väl sluta med ett långt inlägg nu ändå, det återstår att se.

Har fortfarande Pepsi i taket, kanske skulle ta och torka bort det ikväll när jag kommer hem? Joo ja tror det. Igår var jag förbi hos Lotta å Nicke en snabbis för att kolla på nya saker och låna lite teststickor. Tack Lotta!
Sen åkte jag till Sandra och höll henne sällskap när hon försökte skrapa ur den sista färgen ur burken (hon målar en fondvägg) Meeen hon måste tyvärr köpa mer färg även om hon gjorde ett riktigt bra jobb med att skrapa ;)

Idag har jag svin ont i halsen! Jävla skit baciller som alla sprider omkring sig! DIE DIE DIE!


*Imorn blir de öl efter jobbet*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fick ju då rabatt av målar gubben idag när ja köpte färg, tror han tyckte synd om mig! Hihi så han smed! :D

2008-09-02 @ 18:29:44
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0