Dildosar och glidmedel

Jo, en lite sen update kanske men ja har faktiskt inte orkat skriva haha Men iaf i lördags var vi ju på dildoparty hos Tina och klämde och kände på vibratorer och smakade på glidmedel och massageoljor.
Vi kom sist förövrigt - och vi hade närmast. Sorry.

Blev inte att vi köpte nå men de var kul att se alla saker, dock blev ja helt förälskad i en vibrator som såg ut som en prydnadssten. Skulle vilja ha den typ på jobbet, bara för att de är uppkäftigt, men den kosta lite för mkt för att ha som en plojgrej =P

Men kvällen var himla trevlig, blev utgång på Kalles och nu måste man köa igen i typ 40 min innan man får komma in! ÅHH ja blir så arg, varför kan dom inte stanna på sitt jävvla statt (där dom har varit hela sommaren) Ja tycker dom ska införa att dom som hängt på Kalles hela sommaren och inte svikit och gått på statt borde få VIP pass haha

Lite bilder;


Nu har ja nyss ätit två bullar, ska gå å klä på mig och sminka mig lite, sen kommer Sandra och hämtar mig så ska vi åka till henne och pyssla och se SATC filmen för vi har ju inte sett den än! Måste dock bjussa på en helt underbar bild som jag tog på Kattziie när han låg och mös under en handduk =)




*Ledig tre dagar nu*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Ja, skulle du ha en vibrator på jobbet så skulle jag skämmas så mycket och säga upp mig direkt..

2008-09-10 @ 18:25:01
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Jimo

Btw, tänk om din mamma läser din blogg gumman :P Nog skulle du skämmas då ;P

2008-09-10 @ 19:07:00
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0