Godmorgon världen!

Jag vaknade kl 7, har ätit frukost och just startat tre tvättmaskiner, så nu har ja bara slagit på lite bra musik så ska ja fortsätta med städningen där ja slutade igår kring 1-2 tiden. Så Frallan, nu vet du varför ja itt kom ;) Tror inte ni var kvar när ja var "klar". Men nu har vi iaf fått upp gardinerna, men ja är osäker på hur ja vill ha dom. Sandra får säga vad hon tycker sen när hon kommer kring 12 snåret =)

Ikväll så ska vi ju på dildoparteyy jag, Sandra, Jim och Martin =) De kommer bli succé vill ja lova!


*De kommer bilder när ja väl har fått till allt*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Bilder på när du fått till det med dildos? ;P

Och btw, räckte det inte med mina åsikter angående gardinerna? :P Jävla tanto!

2008-09-06 @ 11:43:59
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Anonym

hellå... åh va roligt me ett sånt party...du får va värd någon gång å bjuda mig ;-) haha



fan linda fattar du att jag är husägare, jag bor i ett hus nu.....vadå GALET! måste ses snart igen.pusssss



2008-09-06 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0