Hemma

Ja då var vi hemma efter surströmmings käkandet. Himlarns vad gott det är, längtar redan till nästa gång! Sen avslutade vi med hallon, blåbär, glass och grädde till efterrätt. MUMS.

Men ja hittade just en sak på nätet som ja blev förundrad över, nog har man väl sett de mesta men DETTA?:



Är de bara jag som har missat nått eller? Dom verkar ju vara helt skadade! Men nog lär ja säkert köpa ett par bara för att ha (samlar ju lite på solbrillor av olika slag) Men jaa.. den dagen ja har på mig såna... skut mig!


*Vars är världen påväg?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Nog vet jag att du kommer ha såna på dig nästa sommar, men inte ska jag skjuta dig inte :(

2008-09-13 @ 07:57:29
URL: http://qwjimo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0