Pics





Jag med Kan Dee linnet på mig, läppbalsamet, örhängena, Kattziie som sover bakom min skärm (Maja brukar ju ligga framför) vet inte vad som är så skönt med min plats dock, på sista bilden ser man hur han kikar fram för att kolla vad som händer =P

Idag har varit en mycket bättre dag, men ändå känner ja mig lite konstig i kroppen, som nervös å nära gråt, orolig men ver inte över vad bla bla.. kanske för att vi imorn får veta hur det blir med läggan. Jo det är nog det. Hur ska det gå att somna? Någon som har ett sömnpiller? =P

Jag har ett nytt beroende - Dr 90210!! Försöker desperat leta upp någon sida där man kan se detta underbara program gratis eftersom vi tappar kanalen nu när vi flyttar!!! GAAAAAAH! hur ska ja klara mig utan? Haha, låter corny ja vet, men ja är FAST!


*Det finns fler stjärnor än antal ord som alla människor som någonsin levt har yttrat*
-Det säger rätt mkt om storleken på universum-

// ia



Kommentarer
Postat av: Erika

Yeees. jag har sömnpiller :P

2009-04-23 @ 10:26:03
Postat av: Niclas

Skaffa parabol då missar du inte tv-programmet tror canal digital har nåt bra erbjudande

2009-04-24 @ 20:41:21
Postat av: Sandra

Snyggt linnet va!! :) See you tonight bejbi! ;)

2009-04-25 @ 10:10:09
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0