Silvertapet var är du?

För någon dag sen hittade jag en tapet som var så sjukt cool, silver var den med någon slags medaljong (?) mänster på. Och det såg verkligen ut som silver, metallen silver. Inte som att det var målat silver. Men nu kan ja inte hitta den igen, hur mkt man än googlar =( Jag & Sandra har fan försökt men utan lycka :(

Mina tankar går på högvarv just nu, är sjukt nära till inflyttning och jag har inte fattat ÄN att vi har köpt ett HUS! När fattar man de lixom? Hursom, möbler ska som sagt beställas, bla en ny säng. Men de verkar ju vara en hel vetenskap det där med att beställa en säng från Ikea! Varför har man inten färdiga säng "paket" som man bara kan klicka hem. Nää de ska tjorvas med olika madrasser å skit, men Sandra kom på en himla smart idé ikväll som ja ska testa snart (om ja orkar bädda om nu, klockan är ju ändå en hel del) Annars får det bli imorgon :)

Torsdag - fest. Ja, valborgs. Grilla? Njae tror inte de, men vem vet? Hoppas iaf på sol sol soooool!


*Ja ska fan hitta tapeten, ja MÅSTE*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

nu har jag fixat till de..

2009-04-28 @ 13:09:45
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Niclas

Köp ALDRIG säng utan provat madrass ta en tripp till IKEA då finner du paket lösningar samt madrass som passar dig sen skickar du med bussgods och om du vill kan du ju få det hemkört.



Tapeter hmm kolla på inrednings nissar typ vars dem har köpt sina tapeter kanal5 hemsida brukar ju stå i vilken butik inredare köpt tapeter och via det kan du ju hitta tapet samt märke på tapet och via det närmaste butik där du kan handla.. förresten varför inte en fototapet?

2009-04-28 @ 15:29:48
Postat av: Erika

Hmm.. jag har för mig att jag har sett en sån tapet nyligt. Far en sväng förbi miraqel eller vad det nu heter och hör med dom! Beijer kan du kika på också´... och sen så har ju Ångsågen tapeter de med! (Det ligger mitt emot Beijers nuförtiden :) )



Var det stora eller små medaljonger förresten? Och var medaljongerna i någon speciell färg`?

2009-04-29 @ 22:17:01
URL: http://aakiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0