Sol och Mr Potatis

Så jävla mycket gladare och piggare man blir av att se solen lysa när man vaknar! Vi somnade väl kring 4-5 tiden igår natt och redan kring 11 var ja uppe och pigg som en lärka, allt tack vare att solen sken! Me like!

Idag har vi inte fått gjort så mycket mer än att tvätta, och denna gång hade vi faktiskt bara EN tvättkorg! Tror himlat de är första gången sen vi flytta hit som vi har haft en normalstor tvätt haha men oj så mycke skönare de är.

Har varit på Colorama idag igen för att kolla lite mer seriöst på tapeter, men ja hittar inte en enda som ja vill ha i sovrummet som fondvägg, så det lär nog bli att bara måla enfärgat och sen eventuellt få dit en väggmålning längre fram.
Jim lämnade även in sin trisslott som han fått i julklapp av mami där han hade vunnit hela 75kr, tog tre nya lotter men inte fan blev de nån vinst denna gång heller. Förvånad? Nej.

Till middag idag så åt vi fiskpinnar å pickles. Inget mer. Det var grymt stor skillnad motför middagen igår; Marinerad rostbiff som vi stekte med potatisgratäng och rosépeppar sås. MUMS.

Antar att fiskpinnarna inte var särskilt mättande för jag är hungrig igen, och då har ja ändå hunnit äta tre hårdmackor. Skit.

Just ja, Mr Potatis eller Mr Potato har jag börja kalla Jim för utan anledning, men visst har det funnits ett sällskapsspel som hette så?


*Ja vill åxå ha varit å sett P!nk*

// ia

Kommentarer
Postat av: emelie ♥

ja jag förstår det :D nej jag har inte linnet men jag vill ha hehe!

2009-04-19 @ 01:50:32
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag har utmanat dig på min blogg:P

2009-04-19 @ 21:13:31
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snabb smidigt och slippa en massa varv är att hyra 20kubiks lastbilen på statoil vi gjorde det då vi flyttade det är smidigare och framför allt så ryms det mer än släp och den är enkel att köra. Lättare än en bil till och med. Ett enkelt tips.

2009-04-19 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0