Frallan <3 utgåva 2

Idag fick jag återigen en uppmaning av min älskade Fralla att blogga...om henne ^^ (Här kan ni läsa det första inlägget)Och som den sanna vän ja är så är det ju en självklarhet att jag "måste" göra detta!

Nu är det någon månad sen Frallan lämnade mig här all alone på jobbet, det har varit hårda dagar men Martino har kämpat hårt för att ja inte skulle vara lessen. Han har gjort ett mycket bra jobb! Men nu har även han lämnat mig! Så nu får ja underhålla mig själv.
Oj just ja..det skulle handla om Frallan ;)

Hon har blivit en stor flicka sen hon lämnade Aditro familjen, hon har äntligen fått sitt efterlängtade körkort!! Och hon är en alldeles utmärkt chaufför fick jag upptäcka när hon så snällt kom för att skjutsa mig till jobbet igår morse. Sen fick jag även skjuts hem, lyx lyx :)

Nästa lördag är det en stor dag för min gullesnutt, då ska hon se Coldplay i sthlm men inte nog med detta, hon blir dessutom hela TJUGOTVÅ år! Ojoj, detta ska firas vid tillfälle vill jag lova! :) Nu börjar hon allt komma ikapp mig *ler*

Ja gumman, nu vet jag inte riktigt vad jag mer kan skriva, du vet redan hur mkt jag älskar dig och hur glad jag är att vi har varandra! Kör nu försiktigt så att du inte skadar nån eller nått ;)


*Nån gång ska vi bli lesbiska och dricka O´boj*

// ia

Kommentarer
Postat av: Frallan

HAHAHA!! JAaaa!!!! :) Enligt vissa verkar vi ju redan vara det med what the heck ;)

2009-08-15 @ 09:39:55
Postat av: ITZI

cool design i bara svart, me likie :D

2009-08-15 @ 10:07:43
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0