Vad fan är problemet???

Förbannad och less. Så känner ja mig just nu. Vafan lixom?

Morgonen började bra, klev upp, var i god tid, hann duscha, sen när ja ska börja sminka mig så börjar ja kallsvettas nå jeeevulst och upp kommer min sk frukost. Jippie. Sjukanmälan. Somnade om och vaknade först kl 14 :(
Har spelat Sims 3 mestadelen av dagen och sett lite tv, fått i mig någon varmkorv.

Inte tänkt så mycket idag på vad jag och min kurator snackade om igår. Jobbiga ämnen var det och nått litet wakeup call. Men idag har jag lyckats vara på gott humör, tills för en stund sen. Suck.

Nu känner ja mig bara sjukt jävla less på allt och alla och irriterad. Bra humör när man ska sova? Ne. Ja är inte de minsta trött så imorn lär ja väl vara som ett kolli på jobbet. Ett irriterat pms kolli.
Imorn kväll är tanken att ja å Misster å Frallan ska ha en liten ferre. Just nu är ja inte pepp för de känns som att de kommer barka. Men de kan ju ha att göra med mitt state of mind.

Tre dagar kvar tills ja åker. TRE dagar..! Ja har inte ens börjat packa, har iaf tvättat kläderna som ja ska ha med mig, tror ja. Sen ska ja även hinna med att hälsa på farmor å farfar för att få ett "julbrev" hehe
Bilen hinner nog inte bli lagad, så den får ja säkert körförbud på. Kul kul.

Men oj va skoj de ska bli att träffa syster, Jakebob och Kiroooooo! :D Skönt också att slippa köpa julklappar i år. Första året sen ja började bli kapabel till att ge julklappar.
Konstigt, men skönt som sagt.


*Can´t you see that you´re smothering me?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Bigbrother

Ditt problem är enkelt.. din kropp säger ifrån.. du är sönder inombords och festar förmycket, äter fel.. du MÅSTE skärpa dig och äta en bättre kost.. Minska festteriet med 50%.. Och det svåraste och kaske jobbigast.. försöka reda upp det trasiga inombords.. vet det är svårt men men om 3 dar så får du ju börja om.. Hoppas resan blir bekväm och kom ihåg dem har inga rök vagnar utan man kan få röka en snabbis på nån perrong men men se upp så du inte ser tåget avgå..

2009-12-19 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0