Deltävling nr 3

Åååh va ja längtar tills ikväll!!! Hoppas bara denna deltävling är bättre än den förra...Men nu ska vi göra ett nytt försök iaf att komma oss till Jane & André för att få lite sällskap och även för att kolla på deras lägga som vi inte har gjort sen dom flytta dit *skämmes*

Men men, nu sitter man på jobbet och lallar på och svarar på samtal och ja längtar hem. Ska ev. förbi Kvarnvallen och kolla på konståkningstävlingen som pågår..får se hur pass hungri jag är dock.


*Jim din tjuvbloggare*

// ia

 


Kommentarer
Postat av: Jane

hehe =)

Yes box. Bara att dyka upp !=)

2009-02-21 @ 15:37:47
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Tina

Va konståkning!!! Å så fråga du inte om jag ville följa!!! Jag vill se när dom ramlar juuuuu

2009-02-21 @ 18:45:40
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Niclas

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox var bra el den låten sätter sig i huvvet. Molly sjöng bra tror hon vinner OBS: Jag vet ju inte det när jag skriver detta.. Lotta diggar den ...not..

2009-02-21 @ 20:24:24
Postat av: Niclas

Saxade nyss detta fr Expressen.se.



EMD riskerar diskning efter misstänkt regelbrott

LEKSAND. EMD riskerar att diskas efter misstänkt regelbrott.

E.M.D. sjöng vinnarlåten - under presskonferensen.

Efteråt rusade Christer Björkman ut bakom scenen.



Nu tror inte jag dem blir diskade för det skulle skapa hysteri och bojkott bland små flickor men men man vet aldrig.

2009-02-21 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0