Djävulens fru!

"Djävilens fru, djävulens fru!!!" Detta kom en liten söt flicka (någons dotter) och nästan skrek på jobbet samtidigt som hon kommer springandes rakt mot mig och frallan med en djävulsgaffel med en ballong på som hade ett målat ansikte!
Vi blev smått chockerade vill ja lova! Sen förklarade hon att djävulsgaffeln var frun till djävulen som inte finns men som man kan låtsas att han gör. Det kunde även vara hans barn.
Hon fortsatte sedan att prata konstant i kanske 20-30 minuter innan någon kom och lyfte henne bort från oss och undrade om hon inte tyckte att vi skulle få jobba lite =P
En kommentar som hon sa mitt i allt babbel var "Alltså jag tycker om att prata - det kanske märks?" Vi bara "Aaaaa, fniss"

Ja.. de var nog roligare att vara på plats än att få det återberättat men men...

Veckan bara rusar iväg, dock ser ja inte fram emot helg så mycket som jag brukar med tanke på att ja ska jobba, men de kommer ändå bli en kul helg eftersom både Jim och Frallan jobbar med mig! Yäää!

Idag bjussa Frallan på en chai latte från Waynes och det var himmelskt gott! Dock var de en muta som jag tackade ja till för att följa henne och köpa lunch hehe Tack tack bejb!

Jag och Jim har precis sett House Bunny (igen för min del) å den var ju minst lika bra denna gång! HAHA hon är så jävla klockren!




*Me love*

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

Vill du fara?

2009-02-19 @ 23:01:07
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0