Så fruktansvärt trött!

Kan knappt hålla ögonen öppna! Vad är detta? Jag fick sluta ÄNNU tidigare idag från jobbet, så ja är iaf glad över det, men hur kul är det att komma hem till en sjukt stökig lägga och man vet att man har fått massa gratis tid för att kanske hinna med att städa - åså orkar man inte ens sitta på en stol och skriva?

Magen kurrar också men är inte kul att varken laga mat eller äta när man är själv, hur tusan överlevde ja när ja inte var sambo?

Igår hämtade jag ut ett paket som hade kommit med vinglas som ja beställt genom en sida där ja är med och deltar i undersökningar (och samlar då poäng). Så vinglasen var helt gratis. Jag hade beställt dom största dom hade, men hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att dom var SÅ stora?!??! Känns som ett stort skämtglas eller nått..ser ju bara väldigt flummigt ut, tror de ryms en hel vinare i ett glas faktiskt!




Vet inte om man får rätt uppfattning men på ett ungefär iaf


*Nu - Sims*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja med dom där glasen kan man ju inte annat än bli svin full! För då kan man ju dra den här: vet inte vad som hände igår, ja drack ju bara ett glas! ;) hihi

2009-02-03 @ 13:43:06
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0