Söndag..

..slött hela dagen idag med! En riktig söndag med skräpmat och sömn och lite dataspelande. Dock orkade ja itt spela nå mer sims än en timme kanske, för nu har min familj fått TVILLINGAR, och dom är as jobbiga nu när dom växer upp. Hinner inte ta hand om mamman och pappan så ja funderar på att använda lite fusk så att dom blir glada =P

Frallan om du läser detta! Skriv en kommentar för tusan så ja vet att du överlevde IKEA resan, har försökt på mobilen men såg sen att du inte hade nån IGEN! haha

Ja nästa lörda så blir de att se melodifestivalen med Jane så de blir skoj, då har man nån att sitta å gnälla tillsammans med haha
Ikväll har ja sett I survived a Japanese gameshow, Girls of the Playboy mansion och nu ser ja på Snoop Doggs fatherhood. Riktig tv kväll med andra ord.


*Nu ska ja mysa*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

När vill du sitta å se melo. med mig!?? Haha

Jag tror att du skulle ha strypt ihjäl mig innan de va slut:P

2009-02-09 @ 09:30:57
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0