Svidande ögon

Är så sjuuuukt trött, eller, mina ögon är trötta och ja sitter och kisar för de blir för ljust och det svider i dom. Redan kl 21 kände jag att ja lätt hade kunnat lägga mig för kvällen men inte blev de så inte.

Börjar ja bli gammal på riktigt när man är redo för sängen redan kl 21?

Pink till Hovet den 10 november! Gissa om ja vill dit? Nån som vill ge mig en biljett i födelsedagspresen? Fyller ju år 2 dagar innan =P Dock kom ja på en sak just, ja fyller ju 26, då får man inte resa som ungdom väl? Men om man bokar innan, betalar i förskott, vad händer då lixom ? Kan dom komma att kräva mig på mer pengar då?
(Snacka om att ja  inte har ett dugg koll på att resa haha och detta är bara till 08a land)


*Anna Ternheim*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja du får betala extra men men ta och boka flyget nu då är du ju garanterad en billig resa men men tid och bokningstabellen på norwegian räcker bara till oktober.. än.. Å sen är det ju bara biljetten att satsa på och den kostar väl inte så mycket..



Vet att Lotta är sugen och ev ska jag väl haka på.. man kan ju ev ta en för tur ned till Nyköping..



2009-02-20 @ 03:22:18
Postat av: Jimo

åååååååååååh

2009-02-20 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0