Torsdag

Krasslig känner jag mig idag, som att kroppen är påväg att ge upp och kapitulera mot en förkylning eller liknande? Fryser och svettas om vartannat idag och känner mig bara allmänt hängig i kroppen =(

Well well.. igår hitta ja en sticka i min tå (?) hur den nu har kommit dit är ju ett mysterium men Jim fick iaf ut den. Tack älskling.
Köpte mig två par nya solbrillor igår, ja är så lycklig nu när man "får" börja om att använda dessa underbara acessoarer! För den som inte vet så samlar jag ju på solglasögon, tyvärr så har ju flera gått sönder :( Och ett par tror jag huserar hos Emmeli och Johan sen midsommar förra året (?)

Nu ska ja  iaf gå på lunch, Jim har tvingat mig att äta från Adana.....Urk.. men han bjussar ju så man är ju inte så kräsen dådå...


*Food food food*

// ia

Kommentarer
Postat av: emmeli

jo det kan nog stämma =) får kolla i våran kvarglömda låda, saknar du nånting mer för den lådan är jätte fúll =)

2009-02-27 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0