Tre timmar kvar

Ja om tre timmar alltså kl 20.00 så drar melodifestivalen igång för i år. Dock verkar röstningsförfarandet helt åt skogen! Men man får ju inte alltid som man vill här i livet, vem vet de kanske är bättre. Får väl vänta med att uttala mig om den saken tills efter ikväll.

Någon som såg intervjun med Winnerbäck igår på SVT1 ? Ja missa ju den, kom på kl 23 typ att ja skulle se den men de var ju som försent. Syster var förbi igår och tog en öl och stog vid spegeln med mig nån timme. Jag fixade och trixade med håret och testa lite saker, sen provade jag även sätta fast en lösögonfrans (dock med de dåliga limmet, för de bra är ju kvar hos sandra :( ) Men jag lyckades faktiskt med att få dit den!! Nog för att ja lär behöva sätta dit den säkerr hundafemtontusen gånger till innan de blir lika bra som när min makeup artist Sandra gör de ;)

Nu ska ja ta och ringa papi och sen ladda upp med en vanlij chai latte kanske innan melo!


*Российская настолько красиво*
-Ryska är så vackert-

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

Nu börjar de alltså:P

Nä ser inte på winnerblääää:P hihi kolla på tuben om dom har lagt upp den där.



Måste ju få se dig när Sandra din makeup artist har fixat till dig:)

Många kramisar

2009-02-07 @ 19:13:32
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0