Dålig dag idag

Jaa det började med att vi vaknade halv nio av att jag har en känning och Jim hade försovit sig. Jag började 9.15, men ringde jobbet och sa som det var att jag hade en dunderkänning så ja skulle bli sen.
Höll seriöst på att frysa ihjäl (man gör de när sockret går upp igen)

Sen kommer ja då till jobbet ca 45 min sen, och inser att jag har glömt mina glasögon ÅTERIGEN, och även denna gång mitt insulin! Inte spec. bra med tanke på allt ja vräkte i mig imorse när ja hade känningen. Men men, tänkte kila hem på lunchen och hämta det men då började jag må bättre efter jag tog lite långtidsverkande.

En bra sak dock - Har druckit äkta chai latte med Frallan.

Just nu sitter ja mest och kämpar för att kunna se något alls på min skärm, jobbigt är det iaf det vill ja lova. Sen sitter jag och längtar inte ens hem, för då måste ja spela sepe Quake i TRE JÄVLA TIMMAR! Blääääääääää ja kommer vara på sånt skit humör ikväll efter det så Jim kommer ångra att han satte det som sin vinst i vadslagningen igår. Hade jag däremot vunnit så hade HAN fått spela Sims... suck.

Nu är de MASSA JÄVLA KÖ åxå så nu måste ja jobba vidare. Ringa en kund, svara på några till kunder. Sen gå hem. Spela. Bli förbannad och lessen. Sen sova. Sen jobba.


*Nej ja är inte positiv idag*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0