Gårdagen

Jaa, igår var vi ju på stan med Jims mamma och ja inhandlade rosenrot och mina fina nya stövlar. Dessa hade jag på mig under gårkvällen och ja fick inte de MINSTA ont i tårna eller någon annanstans heller för den delen *tummen upp*
Tänkte visa några suddiga bilder på mitt fin fina och super sköna tangentbord;



Gissa vilken färg som används flitigast?

Iaf på eftermiddagen var vi då och käkade på Golden Dragon och firade att Nicke fyller 40år, det sorgliga (för mig iaf) är att jag glömde min kamera när vi väl for hem till Lotta å Nicke på själva festen, så ja har bara bilder på maten vi käkade haha


Marias förätt, fläskfiletoast med en ananas skiva och bea - Super god!


Planksteken - Tyvärr ingen succé alldeles för mkt mos!

Vi sjöng sjukt mkt kareoke och jag var nykter för andra helgen i rad, de här är ju ingen match ;) Krister (Lottas kusin) tyckte att det var ovanligt att se mig nykter...Det säger rätt mkt!
Har planer på att hålla mig nykter fram till löning minst...gärna längre. Vi får väl se hur det går men just nu känns det inte som ett problem.

På tisdag då blir de dubbelavsnitt av DESPERATE!!! Wohoo! Jag och Sandra som tyckte att vi skulle få vänta sjuuuukt länge till nästa avsnitt, Sandra hade till och med för sig att vi skulle få vänta i 2 månader. Men riktigt så länge var de då inte som tur är ;)


*Skulle kunna skriva en roman på detta tgb*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

euhm blå?? haha jag tyckte då den såg flashigast ut ;)

Snygga bilder på dig, och ang matbilderna så blev jag sjukt hungrig nu... fan då

2009-01-12 @ 14:28:35
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0