Hemmagjord Chai Latte

Idag fick jag hem det som jag hade beställt (som var en hemlis för Frallan) - Chai Latte pulver så man kan göra egen =)) Dock så höll det ju inte alls samma standard som Waynes, men de hade jag ju inte förväntat mig heller. Jag är helnöjd! Det gick ju dessutom svin snabbt att få hem det - tummen upp! Och jag fick även en Fortune Cookie där det stog; En önskan kommer snart att slå in så var försiktig med vad du önskar dig.
Det enda negativa var att fraktkostnaden och faktura avgiften var dyrare än vad själva pulvret kosta =/ Men nästa gång kanske man beställer fler hehe Det var iaf här som jag köpte det ifall någon annan är intresserad.

Inatt när vi skulle sova så upptäckte vi att min svarta väska som ja köpte i somras från Haléns luktade KATTPISS! Så det var ju bara att kliva upp igen, tömma väskan, kasta den, tvätta vantarna som varit i väskan, byta i kattlådan och sen sova! Suck säger ja bara, dock är de ju tur att ja fick en superfin väska av älskling när ja fyllde år annars vet ja inte vad ja hade gjort :( Ja hittade dock en hel sopsäck med väskor i klädkammaren men ja tvivlar på att det finns nån där som ja ens vill använda...varför inte kasta bort dom då kanske ni tänker? Det tänker jag med, men jag kan lixom inte, är alldeles för mycket nostalgi och minnen i nästan alla väskor.

Har även en likadan säck med skor - vad göra? =P


*Kanske en till chai?*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0