Internethandlarn

Satt och kollade runt efter vars man kan köpa Björn Axén shampoo och hamnade på en alldeles underbar sida, Eleven heter den och ja hitta massa saker ja skulle kunna köpa, men man måste ju kanske hejda sig lite ;) Iaf så hittade jag ett shampoo som jag klickade hem, och även en sån där lockande sak till håret som vi hade hemma när ja var liten och jag hade ju trott att den maskinen inte existerade längre, men då hitta jag ju den och jag är SÅÅÅ lycklig!!

   

Den tredje saken där på bilden är en spray som man använder efter man har lagt sin mejk så ska den stanna hela långa dagen utan att man behöver bättra på - vi får väl se hur det fungerar. Den sista bilden visar ett par ögonfransar samt en liten apparat som ska göra jobbet så smidigt sååå utan "kladd och akrobatiska övningar" som dom så vacker kallade det. Så nu Sandra ska vi se om jag kan få dit nåra rackare helt på egen hand - mest troligt inte!

Idag är jag hemma från jobbet, satt och frös som ett sepe trots att ja hade på mig; Jeans, TÄCKBYXOR, en tröja, en lång tjock kofta, en zippkofta med luva, min stora halsduk plus min filt. Kändes inte bra i kroppen alltså, men ja tror jag har stor brist på vitaminer och sömn, och till råga på allt så går ju alla möjliga sjukdomar på jobbet =(


*Igår beställde ja en annan sak, men den är hemlig för Frallan*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0