Ögondoktorn

Har precis kommit till jobbet så det har ju inte hunnit hända så mycket intressant idag. Ringde ögonmottagningen i sängen för att höra varför dom hade skickat två olika tider för samma sak, det visade sig att den första tiden hade blivit avbokad (kan man inte bara skriva de i brevet så man slipper ringa?) Klev upp klädde på mig, sminka mig, gjorde lunch/middag som vi skulle ha med på jobbet, fixa håret och sen off to work.

Snacka om att det har snöat MASSOR! Hååå blir grymt less, vill ju att det ska börja bli vår och sommar nu ju, fast de är nog ett tag dit tyvärr ;)


*Får man spela DS när de är lugnt på jobbet måntro?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack tack:) Det är mitt öga men har bara gjort om de:P

2009-01-20 @ 12:53:54
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jimo

Jag längtar tills det handlar om mig!

Du kan ju skriva sången som du sjöng för mig igår! ^^

2009-01-20 @ 13:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0