Säsong 6 Ep 01

Då var de slut, tårig i ögonen, så himla bra avsnitt, sjukt starka känslor.

Håller med dig Tina, fattar inte riktigt början, alltså dom knöt ju som aldrig ihop det fast det kommer väl längre fram i säsongen antar ja. Kanske i de allra sista avsnittet.

Vill ha alla säsonger nu på DVD, men ja ska försöka vänta tills dom släpper någon form av samlingsbox med alla säsonger, fast de kanske dröjer aslänge =/

Usch usch, helt uttömd på känslor. Kanske ska dyka in i Sims och förlora mig i en värld av orealistiska relationer och fenomen som aldrig skulle utspelas i den gråa vardagen.


*Varför gör du så?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst fan var de så....Det kan ju inte förstöra mer...först ville jag att hon skulle vara borta FOREVER men då börja jag ju tänka..Oh no de går ju inte, vem fan ska vi klaga på dååå!??

2009-01-19 @ 23:59:34
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jimo

Varför jag jag hur? :(

2009-01-20 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0