Vaken - eller?

Är iaf uppe från sängen, vaknade kanske för en timme sen av att Jims pappa ringde och behövde hjälp me nå program. Sen låg vi kvar i sängen och läste reklam för att se om det fanns nå roligt att köpa. Det gjorde de, en garderob som vi verkligen skulle behöva men den verkar inte rymmas någonstans, kanske i hallen men då är ju frågan hur det kommer se ut? Och lite jobbigt kanske att gå till hallen för att hitta kläder?

Hmm.. blir kanske att vara hemma och chilla, är helt borta i skallen känns som att jag är full eller nått. Men som tur är. är ja ju ledig idag. Yäy.

Sandra; ja hör av mig senare idag när ja vet om ja är kapabel att hålla mig vaken under desperate ;) Hoppas att jag är det haha


*Vi äro gammla i våra kroppar*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0