Kärlek är för dom!

Har lyssnat på Thåströms nya album sen det släpptes i fredags! Sjukt bra tycker jag! Speciellt "Över sundet"

Ville bara att ni skulle veta det, ta gärna och lyssna på han också ;) Ja idag fick ja hem papprena om körkortet och på baksidan där står det att det inte är några problem att någon annan kan legitimera mig så Niclas jag kommer få ut mitt körkort =P

Sitter på jobbet nu och arbetar (daaah), fick börja kl 15 idag så det var riktigt skönt. Ska hem sen och göra nått men vet inte vad, är så sugen på att fota men ja vill ha ett nytt objektiv!!!!!!!!! Kan någon mig det ge? Kan någon kanske ge förslag på ett bra objektiv till en Nikon D40 (behöver inte vara orginal), skulle vilja ha ett zoom (så man kan ta bilder långt bort) och ett macro.


*Några av dom dar som vi hade med varann, var nåra av dom bästa som ja nånsin haft*

// ia

Kommentarer
Postat av: Malle

kul att han kommer till pdol, synd bara att jag kommer vara för packad och missa han :P

2009-03-18 @ 22:14:35
URL: http://slarvsyltan.blogg.se/
Postat av: Patrikaldo

Kommer Pimme till PDOL?!

2009-03-19 @ 07:46:59
URL: http://mannenochsolen.blogg.se/
Postat av: Niclas

Så skönt att det går få ut kortet utan strul.. Tänk om det hade varit lika lätt ta ut registreringsbeviset då fan var jag tvungen ha mitt och Lottas körkort.



Länge sedan ni var och hälsa på när kommer ni?

2009-03-19 @ 14:05:01
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0