Misshandel

Ja en sorts misshandel av mina få (men ack så uppskattade) läsare är väl vad jag gör när jag inte skriver något? Emmeli hade blivit riktigt besviken på mig att ja inte ens hade skrivit nått om finalen i melodifestivalen. Min ursäkt att ja inte skrev nått just när det var över var väl att ja var på fest hos Sandra och dessutom var jag inte speciellt glad över resultatet. Men hellre henne än SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA iaf!!!! *Pewh*

Lördagen var de som sagt fest, och Sara (min partner in crime back in the days) och Mogge (Saras karl) kom förbi hos Sandra så det var ju en väldigt rolig överraskning! Vi festade på och hade det skoj sen bar det ut till Kalles och där hängde vi väl ihop i kanske 20 min sen var Sara bortblåst =( Jag bailade i trappen på kalles men gjorde de väldigt snyggt om ja får säga de själv..Landade ståendes på mina knän. Haha.

Dock så blev min börs borttappad/stulen, så nu har ja fått spärra alla kort och beställa nytt körkort. Har ju inget annat leg, så ja får inte köra bil föräns ja har fått mitt nya. Surt.


*Min offentliga ursäkt som utlovat; Jag ber om ursäkt att jag haft bloggtorka*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Men du hade ju börjat tycka snälla låten var bra sa du ju för nån dag sen :(

2009-03-17 @ 20:48:10
Postat av: niclas

Du kan visst köra bil utan körkort blir du stoppad så uppger du att ditt kk är stulet och du beställt ett nytt.. Problem kan däremot uppstå då du ska hämta ut körkortet för då måste du legitimera dig. Men i övrigt kan du köra bil som vanligt du finns ju i polis och vägverkets register.



Vad är det för fel på Snälla Snälla? Vi har nu iaf tingeling tingeling i mobilen.

2009-03-17 @ 22:59:05
Postat av: emmeli

nu är jag lycklig igen linda!!

2009-03-18 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0