Nervööööööööööös!

Oooh nu är ja nervös! Kl 19 ska vi åka och kolla på ett hus, och ja hoppas så mycket att det kommer vara supernice och att ingen annan vill ha det! =P Någon som vet vad det kostar att dra in fjärrvärme till ett hus som nu har direktvärkande el?

Föressten... min börs är upphittad! Hade fått ett sms igår natt där det stog "Din plånbok finns på Kalles" WTF!? Ja ringde ju fan dit i måndags å frågade, och då hade dom ju ingen sån börs men NU 2 dagar senare när jag har hunnit spärra all skit så då har dom den plötsligt! Ja blev seriöst mer sur och arg än glad och lättad!
Måste jag ändå göra nytt körkort nu, eller kan man meddela att det är återfunnet?

Niclas, det går inte att lämna kommentarer på din blogg eftersom man måste ha nå skit inlogg och ja fattar inte hur man gör det! Men ja vet inte om vi kommer på besök snart, hörde att Lotta inte mådde så bra så ja tror hon mår bäst av att slippa vara social? Så har det då varit förr =P


*Föressten, vi har mögel i vårat renoverade badrum*

// ia

Kommentarer
Postat av: Malle Maräng

Ohh, hoppas de e en smidkåk och att ni kirrar den... för då blire inflyttningsfest... Right? ;)

2009-03-19 @ 20:10:35
URL: http://slarvsyltan.blogg.se/
Postat av: Frallan

I 2nd that! ;)

2009-03-19 @ 20:50:34
Postat av: Niclas

Ska kolla om kommentarer.. du kan häva spärrar av dina kort däremot tror jag körkort är krångligare men ring där dem utfärdar körkort och fråga. Lotta behöver få hit nån så hon blir sociala du vet det är psykiskt jobbit se mig hela dagarna

2009-03-21 @ 15:03:48
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0