Sunny day!

Idag har jag varit ledig, sov till typ 11, sen klev jag upp och kollade nätet lite. Sandra hörde av sig så jag hängde med och käkade lunch på Thai Garden och sen även en liten "shopping runda" på Colorama, Reprisen (där ja faktiskt köpte mig ett par skor som såg helt oanvända ut) och partilagret (där ja inte hittade ett enda plagg som lockade). WOW.

Väl hemma så satt jag mest och surade, och när Jim kom hem så började vi med projekt städa klädkammaren! Nu har jag återigen kastat en hel säck med kläder plus 2 överfulla IKEA kassar med kläder!  Mycket tack vare Jims hjälp, hade det inte varit för han så hade jag nog behållt det mesta och kastat en halv ICA påse ;) tack bejbi!

Nu är det pågång alltså att bli fin fint i klädkammaren, än ligger massa saker på golvet i vardagsrummet som ska få en ny plats men det gör inget. Det kommer rymmas så bra nu när vi har kastat massa andra saker. Mina klackedojjor har fått en egen bokhylla också. Det kunde jag aldrig tro för typ ett år sen, att JAG Linda Sofie Mariann skulle behöva en (flera) hyllor för högklackade skor! Jag som bara gick omkring i sneakers. Kul hur man utvecklas.

Hittade nyss en gammal cd skiva med kort från väldans länge sen, tänkte bjussa på något;



Bild nr 1; Fjortis Linda tar kort på sig själv med lilla Lotta
Bild nr 2; Pappi med nybadad Lotta
Bild nr 3; Katta och jag (yeah I know)
Bild nr 4; Åsa och Linnzan
Bild nr 5; Jag, Yonte och en utbytesstudent från fillipinerna tror ja, Brad (?)
Bild nr 6; Här hade vi picknick på Havsbadet, solen glimtade fram i några sekunder så vi passade på att ta kort just då, verkligheten är den att det var sjukt kallt, och vi var helt ensamma på stranden.
Bild nr 7; Jess, Sara och Katarina
Bild nr 8; Min favvo, midsommar hos Jess med Simon, Anastasia, Katarina, Calle, Mogge, Sara och jag.

Jaa, hittade massa disketter med bilder också men tydligen så tillverkas inte datorer med diskettstation idag så dom kan jag inte titta på ens. Buhuu.


*Nu orkar nog inte Jim läsa ända hit*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hur gick det med huset? vars låg det och kostnaden att koppla in fjärrvärme varierar men du kan kontakta piteenergi dem kan ge dig ett pris

2009-03-21 @ 15:05:10
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com/
Postat av: Linn och Felicia

men åhhhh vilka underbara bilder....nästan så jag längtar tillbaka en liten smula, =)



Linda, har ni köpt hus?

kram!

2009-03-24 @ 21:07:11
URL: http://1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0