Utan identitet?

Hmmm, nu bldv ja ju nervös. Niclas skrev precis att ja måste ju (såklart) legitimera mig när ja ska hämta ut mitt nya körkort. Men jag HAR ju inget leg!! Betyder detta att ja måste skaffa mig ett enkomt leg bara för att hämta ut mitt körkort, eller kan tex Jim eller min pappa legitimera mig?

Suck.

Ikväll var jag och handlade på Coop själv eftersom Jim är febrig. Snacka om att de tar längre tid att handla när dom hela tiden byter plats på varorna!! Iaf så köpte ja hem lite glass som Jim hade beställt men även melon och 1,6 kilo apelsiner och passionsfrukt!
När jag kom hem så gjorde vi färskpressad apelsinjuice med passionsfrukt i, detta är då min medecin till Jim! Tycker han ska få i sig massa vitaminer istället för glass och chips!! Den blev sjukt god faktiskt, men förstå vad många apelsiner det går åt till inte ens en liter juice! Galet!
Det bästa var ju iaf att jag grävde fram våran automatiska juicepress som jag aldrig använt och som jag tror var en present till min mamma en gång i tiden. Man kan ju undra vad den gör i mitt skåp? Inte så välanvänd kanske =P

Vi har iaf myst och sett en film, nå med nå Blond i titeln och Jessica Simpson var med. Ja. Det säger väl rätt mycket om inte allt.



*Det stör mig att det var blod i vanliga apelsiner*

// ia

Kommentarer
Postat av: niclas

Kan bli problem för din pappa eller Jim hämta ditt körkort.. jag skulle hämta ut ägarbyte papper som kostar 100 kr men jag var tvungen ha mitt OCH Lotta´s körkort bara för att få ut det så du kan få struligt. Hoppas tror det löser sig eftersom du kan legitimera dig med det körkortet du ska hämta OM du har tur.

2009-03-18 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0