Frallan <3

Ja ska blogga om Frallan idag, på direktiv av Frallan her self! Först tyckte hon ju att ja var en så dålig bloggare, och när ja då väl bloggar så bloggar ja om tråkiga saker så då fick hon bestämma vad det ska skrivas om i detta inlägg, here we go;

Frallan är döpt till Malin men hennes dopnamn används sällan, bara när ja glömmer bort att säga Frallan men annars har hon en hel drös med smeknamn. Kärt barn har många namn som man säger.

Frallan är en glad blond prick som gör dagarna ljusare och väldigt mycket roligare, nu ska hon dock lämna mig i min misär på jobbet. Men det är hon värd kan ja tycka.
Frallan är en person som är så älskvärd och kommer att vara väldigt saknad av mig, Jim och Marre Maräng! Vi brukar ofta hitta på galna upptåg på jobbet och hitta massa roliga saker att skvallra om eller helt enkelt bara snacka crap.

Frallan svor just, så nu vet ni. Hon har säkert nått fuffens pågång, ibland har hon det. Jim kommer nog sakna Frallan för han brukar gilla att retas med henne och blockera hennes stol med en annan stol. Jim har knasiga idéer ibland. Han tyckte att jag skulle trycka in Frallans datamus i ett äpple för att Frallan hade busat med min plats.
Hon hade limmat ihop min kalender och sedan superlimmade hon fast dutten på mitt skrivbord. Jag kom just på att ja inte har gett igen ännu... kanske ska köra på Jims idé, vad tycker ni?

Malin min Malin du vet att mina dagar aldrig kommer bli sig lika när du inte kommer vara här med oss längre, men du ska också veta att Aj lavv jo och att vi kommer fortsätta med våra galna upptåg i sommar.
För visst ser vi fram emot att se Martin strutta omkring i sina Hulken kallingar på beachen? ;)


*Maaaalin, lallalllalalllaalaaaaa Maaaaalin*

// ia

Kommentarer
Postat av: Malle maräng

NEH! Tro inte att du får lämna oss.. Då kommer jag och ser till att du kan vara en blogg

2009-03-31 @ 14:38:34
URL: http://slarvsyltan.blogg.se/
Postat av: Frallan

What the hell?! Måste jag starta en blogg bara för att bevisa att jag med största sannolikhet är bloggmästarn nr. 1?!



Martino, (eller ska jag säga Hulken?) passa dig noga! Annars hänger jag dig från en lamplykta! ;)

2009-03-31 @ 15:17:11
Postat av: Jane

ojoj vilken kärleksförklaring... Jag vill åsså ha en... ;P

Hoppas allt e bra :)

Hur blir det med husköp osv?

Och VAD har hänt med vårat sociala umgänge egentligen? :P

2009-03-31 @ 15:41:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Rampantå

dy borde superlimma fast nonstops på musen, för när hon ska ta bort dem så smälter de i handen och allt blir ett enda kladd ^^

2009-03-31 @ 19:12:47
URL: http://metakognitation.blogspot.com
Postat av: http://kandeedrawings.blogg.se/

Bokningsbekräftelse nr 31



Hej!



Linne är nu beställt till Dig i storlek S

Motiv 3 YLGI

Pris 199kr frakt 25kr

Maila adress telefon samt bloggadress

Leveranstid ca 2 veckor

Ange bokningsnr i mailet



Kram Kan Dee

2009-03-31 @ 21:18:14
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Jimo

JIM <3 ? :(

2009-03-31 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0