Nostalgi tripp

Ikväll har vi rensat ut förrådet, så nu är det bara kvar saker som ska kastas där nere resten är i vardagsrummet! Och ja säger bara en sak... SHIT va grejjer ja har samlat på mig genom alla år. Så imorgon och på torsdag kommer det bli rensning rensning och åter rensning! Lite blandade känslor där, ska bli skönt, kul, vemodigt och nostalgiskt. Ja lär ha svårt att kasta många av sakerna men ja får helt enkelt vara hård med mig själv.

Varför vill man spara saker som man aldrig tittar på annat än när man flyttar? Ingen aning. Men så är det, och framförallt JAG är sån haha
Nu blir det att sova så jag orkar upp imorgon, ja håller tummarna för att ja inte får mardrömmar inatt igen bara.. suck.


*Flåt om de är en trist blogg period nu, men den blir snart roligare ;) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0