Lördag

Igår var jag som sagt hos Sandra bejbi och vi surrade, såg tre Desperate avsnitt, åt popcorn och ölkorv och drack dricka. Det var väldigt skönt att ha en myskväll med henne =) Och det är smart att "spara" avsnitt så man kan se flera på rad, då blir man inte lika irriterad när det tar slut ^^

Har nyss vaknat, Jim byter graffakort i min dator, jag ligger i sängen och lyssnar på Damien och myser. Ska snart åka och tanka och inhandla diverse skräp från dollar store.
Igår köpte ja ett armband från Gina som ja trånat efter i en månad. Dom tre andra armbanden som ja pratade om från Nelly har jag inte köpt än, har önskat mig ett i födelsedagspresent av mami så vi får se vad hon kan hitta på.

Önskade mig även en biljett till Winnerbäck i Luleå. Ja kommer åka dit även om ja inte hittar någon som vill dit med mig, är ändå grymt skönt att vara på konsert själv, då behöver man inte tänka på nån annan utan bara leva sig in i musiken. Men jag kommer ändå sakna att ha syster där som den plog som hon brukar vara i publikhavet ;)


*Kommer sakna er så det knakar =( *

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Vet inte vad du pratar om!:P

2009-10-25 @ 13:57:52
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: sandra

Hehe, kanske inte en hel, men en del av ryggslutet ialf:P Ja nog är vi smarta som sparar. Men jag känner ändå för desperate ikväll, eller vad säger du. Är du på? Kram

2009-10-26 @ 08:57:38
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0