Tankar om golv..

Sitter i mitt älskade rosa "rum" aka walk in closet. Jag älskar verkligen detta rum. Har önskat att ja hade en walk in closet sen ja var liten liten flicka. Nu har ja den men..

Lyssnar som vanligt på musik. Just i denna stund spelas Bara om min älskade väntar med Thåström <3 Den är sjukt fin, spec. live år 2006. Kärlek.

Jag önskar bara att ja hade en egen laptop som var rosa och en skön matta som man kan ligga och mysa på. Är nog på mys humör tror jag, får lite av den känsla man hade när man var "liten" och bodde hemma. Där kunde ja sitta på golvet (som nu), tända massvis med ljus gärna i en cirkel runt mig, lyssna på Jewel - Foolish games eller annan soft musik, "rena" stenar med hjälp av tända rökelser så att mamma fick ont i huvvet av all rök fastän hon var i andra änden av huset.
Kunde sitta timtal i mitt lilla lilla rum och bara fladdra iväg och skriva dikter och konstiga noveller. Man kanske skulle ha fortsatt ï det spåret. Haha. Nä.

Nu kan det hända att jag flummar iväg lite, men det känns som att det inte gör nått. Är min blogg och jag vet inte ens om jag har någon som läser det ja skriver..Men ja älskar golv, har alltid gjort det. Kan många gånger tycka att de är skönare/mysigare att sitta på golvet än på en stol tex. Kan mycket lätt sova på golv också, när jag bodde hemma kunde de hända att ha somnade med våran golden retriver mitt på köksgolvet, och då var jag inte liten bäbis utan 16-17. Ja gillar det.

Okej detta inlägg har fan ingen mening alls. Eller? Ja vette fan. Musik. Fan vilken bra terapi det är. Nu måste ja sluta skriva, mina händer skakar som ett sepe. Jewels låt kommer här, längre ner kommer ett utdrag från en Linkin Park låt.

 

*How do you think, I've lost so much, I'm so afraid, I'm out of touch*

-How do you expect, I will know what to do?-

 

// ia


Kommentarer
Postat av: Jimo

Jag läser alltid mitt hjärta <3

2009-09-17 @ 01:43:06
URL: http://www.twitter.com/Jimodroid
Postat av: emmeli

jag läser också =)jo en rosa fluffig matta och en rosa laptop skulle passa i ditt rosa rum! åå jag vill också komma och sitta i ditt rosa rum

2009-09-17 @ 13:08:48
Postat av: Madde

jag läser då och då;) du får skaffa dig sån matta jag har i sovrummet, rosa och fluffig då blir det ännu mysigare på golvet!

2009-09-18 @ 00:05:59
URL: http://hmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0