10 04 23

Blev hemma idag med. Suck. Väntar på att VC ska ringa, 20 min kvar till avtalad tid. Ska höra om dom har nå tips eller råd på vad ja kan göra åt mitt onda huvud och min onda hals. Halsont har ja haft nu i ca 3 veckor, men de är inte sådär hemsk ont som gör att man inte kan svälja utan bara sådär att de ligger å retar. Som när man e påväg att bli förkyld.. Less nu, så ja tänkte att de är lika bra att fråga om de är normalt (?)

Hade planer på att jobba idag ju, hade verkligen behövt jobba så man får undan en massa innan man ska åka på semester i 10 dagar. Om de nu blir.
Lönen var helt fucked up, så får se om dom lyckas rätta till det stora "misstaget" så man får full lön och kan betala sina räkningar.

Om allt går som planerat så åker vi på måndag, bila ner till södra sverige med Lotta å Nicke. Kommer bli awesome!

Ne nu ska ja ta å vänta på samtalet, sen duscha och klä mig varmt varmt så man slipp frysa. Iaf om fossingarna.

 

*Någon liten kissebäbis tog sig en tugga av en bulle för nån natt sen*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: sandra

Jäklar den tuggan, den var stor!;)

2010-04-23 @ 13:44:33
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0