Hmm..

...konstigt att ingen faktiskt reagerade över förra inlägget. Det trodde jag.

Denna bok önskar ja mig nån gång i mitt liv, helst snart;

Först å främst borde ja investera i att köpa den sista HP boken på svenska. Har den på engelska, men min koncentration verkar ha flugit ut genom fönstret eller nått. Aja.

 

Sitter på min super sega gamla stationära dator just nu. Känns skönt, men man e lite ovan att ha så stor skärm som lyser en i ögonen. I-lands problem ja.

 

Imorn (eller snarare idag) fyller bästaste Sandra ååååår! HIHI ja bara håller tummarna att paketet hinner komma, å sen får ja ju hålla tummarna att hon gillar det som är i också :P

 

Satt just ock gick igenom bilder som togs för 2 år sen ganska precis. Då flyttade Henke å Sandra in i sitt hus :) Då vet ni.

Tänkte bara lägga in lite pics nu från 2008.

 

 

Henke e fluffi å liten

Mjammiii

Lite natural party make om man jämför med nu ;)

Tror detta kan ha varit inflyttningsfesten, men inte säker

Jim va gode hårig

Dildo party

 

Ahh de var allt för idag i bildväg. Säkert i skriftväg också, för nu tror ja minsann att mitt blodsocker dalar, så ja måst gå å äta å sen sova lite. Imorn ska bilen få en ny startmotor, så förhoppningsvis kan vi knuffa igång bilen och sen ta oss hela vägen till Älvsbyn. Där blir det surströmming! Premiären rent allmänt var ju igår tror ja, men de va ju länge sen de va premiär för mig ;)

 

 

*I've never been perfect - but neither have you*

 

// ia

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi vad du blivit duktig på att blogga sötis! Roliga inlägg å;)

2010-08-20 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0