Jag behöver väl inte nämna detta egentligen..

...men jag har inte haft någon större blogglust. Vet inte riktigt vad jag vill skriva om just idag heller men blev sugen på att uppdatera :)

Julen har varit kanon och jag har fått mer än jag kunnat hoppas på, vilket kanske inte var så svårt med tanke på att det jag önskade mig i julklapp var just att inte få några julklappar.

Utgång med syster, Sandra och Therese blev det också på juldagen, men det var alldeles för mycket folk för min smak. Man fick ju bara boxas för att ta sig någerst. Men det var trevligt ändå.

Systra mi åkte hem idag vilket inte var lika trevligt =/ Och kvar är jag med en dunderförkylning. Ska jobba imorn enligt plan, får se hur det ska gå. Men känns "onödigt" att stanna hemma när ja jobbar en dag och sen ledig 2 igen. Som det är just nu så tar mina krafter slut om ja reser mig från soffan och går till köket (vilket inte är långt).

Jag längtar dock till att få gå på stan, eller mest bara för att få gå och köpa dessa underbara hörlurar:



Visst är dom vackra???? Mmmmm, har drömt om dessa hela natten! Bara hoppas dom finns kvar.

Nu ska ja he mig tillbaka till soffläge och invänta att bacillerna lämnar mig och min röda näsa ifred.


*Goodbye my lover, goodbye my friend*
-
You have been the one for me-

//ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Krya på dig vännen!!:)

2010-12-28 @ 10:30:58
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0