Melodifestivalen Del 3

En halvtimme kvar nu innan del 3 drar igång, ska bli spännande återigen :) Längtar mest till Alcazar! Nu ska ja ta å äta en ölkorv i väntan på att det ska börja..

Nu ska vi se vad som händer...

Alcazar - Första gången alla vi tre suttit tyst under en hel låt tror ja! Om de är bra eller dåligt vet jag inte. Vet fan inte vad ja ska tycka, den lär säkert vara bäst ikväll men för de inte bra. Inga sköna rysningar tyvärr.

Johannes Bah Kuhnke - Låten hade nog blivit en succé med en annan sångare. Jag stör mig bara på han, hur han sjunger och TUNGAN!? Vad gör han? Sen sjunger han ju falskt emellanåt tycker ja..

Elin Lanto - Vilket skämt.

Erik Linder - Okej, min kommerntar om Elins låt var lite felplacerad nu känner jag. Hennes låt var iaf inget sömnpiller. Detta är ju verkligen ett skämt, om dom på allvar tror att en sån här fjoll låt skulle funka i Eurovision så...jaa.. Ted Gärdestad wanna be. Yuck!

Getty Domein - Låter som att vi ser på Eurovision på ett av dom där bidragen som man aldrig orkar lyssna på för att det landets bidrag oftast SUGER. Kan vi snälla hålla oss till Svenska eller engelska åtminstone?

Timoteij - Gillade upplägget, men låten var inte så speciell. Väldigt mycket dirty looks, men med en mesig text. Tror att gruppen kan göra bättre. Dom jämförde denna med vinnarlåten Tusen och en natt... Naeeeh. Kan ja väl inte hålla med om.

Darin - Tandställningspojken har fått skägg och kommit ur målbrottet. Ahh, men ändå. Ja gilla den faktiskt. Yäääy, men inte så pass mycke att ja kommer rösta tror ja iaf.

Crucified Barbara - Duktiga! Men inte alls så bra som ja hoppades och trodde när hon tog första tonerna. Blev alldeles för "ååh ja har blivit dumpad, hur ska ja hitta en väg att gå, hata hata gråta lite" Jaa ni kanske fattar.

Nu är de då pause, och återigen är jag väldigt besviken, även om det är en betydligt bättre tävling ikväll än förra helgen. Bäst ikväll blev Alcazar och Darin. Om de håller på att barka så kommer ja bry mig om att rösta, inte annars.

Undrar om mitt humör har att göra med PMS, hunger och trötthet kanske?
Rök.

Direkt till final; Timoyeij..jahapp. Då blev man tvungen att rösta då. Suck.

Sådär då har man röstat 11 gånger, 10 gånger från min mobil och en från Lottas hehe :) Nu är de dags för thé i väntan på att denna konstiga pause underhållning ska lägga av så man får veta om det har lönat sig att rösta denna gång.

Första till andra chansen; Crucified Barbara. Andra bidrag till Globen; DARIN!!!!! YES! Andra bidrag till andra chansen; Alcazar.

Tycker lite synd om Alcazar som aldrig får gå direkt till final men hellre Darin än Alcazar. Nu ska ja dricka klart mitt thé och sen vet ja it vad som sker. Sugen på nykter utgång med mycke dans men huvudet säger nej.


*Ögat påväg mot en förbättring?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Frallan

men ALLTSÅ! din nörd :D

2010-02-21 @ 16:31:57
URL: http://frallsterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0