Att blogga eller inte..

...seriöst. Min blogg suger! Känner att ja vill ha ett tema, men va tusan skulle de kunna vara då? =/

Tycker mest att ja skriver när ja är bitter haha, de kan ju vara mitt tema? :P Ikväll har de kollats en massaaaaa desperate och mer ska de bli imorn med Sandra bejbi :)

Bilen är lagad! Hoppas jag iaf. Varningslampan som lyst sen ja köpte bilen har Pelle släckt och man behöver inte heller gasa upp bilen som ett sepe när man ska starta den =) Lyckan är STOR!
Nu är de bara att hålla tummarna att den även går igenom besiktningen.

Jag måste färga håret igen. Men måste säga att färgen från Willys för 29kr helt klart håller måttet! Me like! Min tröja från Nelly kom idag med, så den ska ja använda nästa helg för då jeevlar e de party! Ska vara nykter en helg till innan det smäller :)


*Du lilla ängel*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Fuck yeehh it rules;)

2010-01-19 @ 18:03:55
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0