Bitter

Dagen har varit bra. Kul med lite annorlunda arbetsdag med strömavbrott i över en timme, och under den tiden var både Misster och Frallan på besök så det var tur så ja hade någon att krama om i mörkret när rädslan blev för stor :P

Nu ikväll dock..känner mig så jävla bitter och less. Less på biljäveln som inte gick igenom andra besiktningen så nu måste ja lämna in den på verkstad och gud vet vad de kommer kosta? Och vars ska ja hitta dom pengarna? Sen är less på att aldrig komma igång med husrenoveringen. Och där kommer det också kosta en massa jävla pengar som ja inte har. FITTA.

Har ju som hittat massa kurser ja vill läsa, MEN då måste man ju vara behörig också och det är jag ju inte enligt Studera.nu. Dom kan heller inte svara på VARFÖR ja inte är de. Jag hittade dock i förrgår nått som heter 25-4 regeln eller nått sånt, vilket innebär att man kan bli behörig om man är 25 år och jobbat minst 4 år innan 2008, vilket jag har. Men jag har ju inte kommit in på nått ja sökt innan så ja vette fan. Måste ta mig till vägledningscentrum så dom kan hjälpa mig. När de då ska bli.

Fick ju en ukulele av min kära syster och Jakob i julklapp, har lärt mig spela en liten trudelutt men den är dock sjukt ostämd så ikväll förhoppningsvis ska ja ta mig tid och försöka stämma den så ja kan börja lära mig nått :)

Kommer någon bild sen kanske från Värnamo. Men de flesta finns att beskåda på fejjan.


*Challenge imorn?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla upp olika verkstäder.. kolla den i Öjebyn(godishuset samt uti bilvårds..) Sen har du på backen uti keramix.. samt på Nygatan..Kolla även på forslunds för dem kan ha vettiga priser.. Lider med dig iaf.. Huset är ingen kostnad egentligen.. ni är två och där har ni en del att välja.. antingen party eller så huset.. Far till Studievägleningen då du är ledig.. det kan löna sig studera ..

2010-01-04 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0