Ett inlägg

Nykter helg. Ne där ljög ja, drack ju vin hemma i fredags kom ja på. Men de känns som en nykter helg eftersom man inte varit ut nått. Har varit hemma i huset hela helgen, just nu känns luften tung och jag borde he mig ut för att få lite frisk luft.
Men de är ju som så lätt att fastna vid datorn istället. Är skitarg på mig själv för att ja vaknade halv tre. Väckaren stog på 12, men då "råkade" komma åt snooze knappen. Suck.

Nu ska jag gå in i duschen och bli fräsch (förhoppningsvis ja), sen stoppa nått i magen. Fan va jobbigt att man ska bli hungrig?!


*Vi är inte såna som i slutet får varann*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa, de tycker jag att vi gör:) åh vilket sammanträffande att du har en systemkamera;) Blev nog för snål för att köpa en, tror inte jag skulle använda den så ofta faktiskt:P

2010-01-12 @ 09:11:20
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0