Livet i allmänhet.

Nu. Nu ska de äntligen ske. Imorgon tar jag första steget till det jag vill göra. Tänker inte berätta vad. Ni får hållas, går de vägen så berättar ja annars låter jag det falla i glömska.

Varit i Sunderbyn idag, de gick bra. Jag är ledig imorn med så ja lär väl sitta uppe hela/halva natten och installera skit på min nya fina mobil :) Ska bli kul att se hur skalen (som ja ska designa) kommer se ut i verkligheten :)

Är fylld med känslor. Vet inte vad ja ska göra av dom. Känns som att ja är en ballong som är på bristningsgränsen. Säger inte att de är dåliga eller bra känslor, för de vet ja nog inte själv. Känner mig bara full. Och inte full som i berusad Niclas.

Shit. De blev tomt i skallen. Nu är jag påväg att flumma all världens väg känner ja. Så jag slutar här.





*Miss blur*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som en bra grej! Man ska göra de man vill göra! Tycker du dock ska lägga ut en bild på ny skorna så man får se:P

2010-01-12 @ 22:38:14
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Niclas

Jaja men vad sker i helgen då? Fest?? Vad för mobbe äger du nu då?

2010-01-13 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0