Somebody STOP meeee

Oh god! Ja är sjukt uppåt just nu, å väldans sprallig. Sådär som ja blivit på jobbet några gånger sista tiden, de går liksom inte att stoppa mig. Jag är en studsboll utan stopp. Ett sötmongo.

Miss Li är verkligen en bidragande orsak till detta! Nu har ja typ nött sönder Gregas album. Haha.

Nä vet ni vad, nu ska ja ta å gå från datorn så man inte fastnar här hela dagen tills mama ska ha skjuts, jag ska göra nå nytta. Till att börja med ska ja göra frukost.

 

*Just så känner ja mig*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi oki! ja jag är pepp, och även på att du ska kika förbi;) hehe

2010-01-23 @ 18:40:23
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0