Ett hårstrå under huden

..det kan göra ont! Märkte igårkväll att de som sved lite under foten men brydde mig it så hårt. Men så imorse så gjorde de himla ont att gå på den så Jim kikade och såg först typ en sticka som han tog bort. Fine tänkte jag och knallade in till köket. Ont fortfarande? Jag OCH Jim kollar, och han upptäcker att det är ett hårstrå under huden!!?? När han fått bort det och det hade slutat göra ont så kunde ja inte sluta trycka å klämma där det nyss gjort så himla ont, för ja kunde bara inte tro att en sån liten sak kunde kännas så mycket om det bara har hamnat på fel ställe.
Men de kunde de.

Nu har jag inge ont. Och vi har tagit en liten prommis idag samt fixat kaklet och spelat Wii. Känns inte alls som lördag. Kanske beror det på att varken jag ELLER Jim dricker? Skönt är det iaf att vara hemma och göra det man känner för.

Nu har Jimpan gått upp och spelat med Henke så jag och Lex myser här i soffan. Ja ska försöka mig på lite sims igen men ja lär väl somna :P







*If it´s still in your mind, it´s still in your heart*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0