Födelsedags present

Ja igår var ja ju som sagt hos Sandra och fick höra om Stockholms weekenden (stavning?). Det va skoj att höra och sen så överraska hon mig ju med en födelsedagspresent :D Sötpluttan har hittat en svart klänning med vita prickar!!!!!! Ååååh ja ÄR så lycklig! Och den passa som ett smäck! Tack älskade vän <3 Det märks att du känner mig ;)

Vi hann faktiskt se alla 4 avsnitt som vi hade samlat på oss, och tanken slog mig medans vi tittade - Fan vilken bra serie, genomtänkt och bra upplägg. Jag kommer ha sorg den dagen Desperate slutar för gott.
Men.. visst är det sista säsongen nu? Hoppas innerligt att ja har fel.

Idag har ja lagat mat, stekt lök, stekta köttbullar och stekt bacon med pasta. Gött! Man tager vad man haver såhär i fattighetens tid.
Käkade även en hårdbrömacka till för det tipset fick jag av Mari idag på jobbet, då är man inte lika sötsugen efter maten. Och hör och häpna - Det fungerar!! Iaf än sålänge..

Nu ska jag spela sims, håller på med värsta fetingvillan HÖHÖ




*Hatar att det inte finns en sprialtrappa i sims 3*

// ia

Kommentarer
Postat av: siss

Jag har en svart klänning med vita prickar ju...

2010-10-21 @ 21:57:42
Postat av: Linda

Jo ja veeet! Ja ville ha den när ja skulle på rockabilly festen, den är ju as läcker! Men nu har ja en egen, inte precis likadan men precis lika snygg ;)

2010-10-21 @ 22:14:40
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: sandra

Sicken tur att den passade;) Och som ett smäck, var ju ännu bättre:D höhö

2010-10-22 @ 12:26:01
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0